ابعاد و وزن بلوک هبلکس
عصرآسیا :
شرکت طراحی سایت عصرآسیا طراحی سایت وردپرس طراحی سایت فروشگاهی و سئو وبسایت در اصفهان و سراسر ایران
ابعاد و وزن بلوک هبلکس
نوشته شده در دو شنبه 25 ارديبهشت 1402
بازدید : 281
نویسنده : عصر آسیا

ابعاد و وزن بلوک هبلکس

وزن بتن هبلکس مستقیماً به سنگدانه های بکار رفته در آنها بستگی دارد.  با توجه به وزن مخصوص ،  به چهار گروه تقسیم می شود :

 بتن سبک : با ساختار سلولی با تعداد زیادی (حدود 85٪) سلولهای کوچک و متوسط ​​(1.0-1.5 میلی متر) پر از هوا.  معمولاً از آنها برای عایق بندی حرارتی استفاده می شود. وزن یک متر مکعب از این نوع بتن کمتر از 500 کیلوگرم است.   بتن سبک مخلوطی با سنگدانه های سبک مانند سنگ پوسته ، خاک رس منبسط شده (بتن هوادهی ، بتن فوم) است.   وزن 1 مکعب بتن هوادهی بسته به تراکم آن می تواند از 500 تا 1800 کیلوگرم باشد. سنگین ترین عنصر در ترکیب ، شن و ماسه تا 600 کیلوگرم است.

بتن سنگین : این متداول ترین نوع مخلوط است که اجزای اصلی آن سنگ ریزه و سنگ خرد شده است که سنگین هستند. به طور معمول ، یک متر مکعب از این ماده وزن 1.8 – 2.5 تن دارد. جرم اصلی عبارت است از: سیمان – 0.25 – 0.4 تن ، سنگ خرد شده – از 1.2 تا 1.3 تن ، شن 0.6 – 0.7 تن ، آب تا 200 لیتر

فوق سنگین:  یک نوع مخلوط نادر است. وزن آن 2.5 تا 3 تن است.  دانه درشت قسمت عمده ای را تشکیل می دهد.

با دانشتن چند قطعه بتن هبلکس در یک متر مکعب ، می توانید محاسبه مقدار کل مواد برای ساخت را شروع کنید. این امر از قبل به اندازه سازه در حال ساخت بستگی خواهد داشت.   برای محاسبه مواد ، علاوه بر کمیت ، وزن آن نیز باید در نظر گرفته شود. سپس ، با دانستن تعداد بلوک ها ، و همچنین دانستن وزن یک متر مکعب ، می توانید وزن کل را تعیین کنید. محاسبه دیوارها ابتدا باید محصول ضخامت ، ارتفاع و طول دیوار را پیدا کنید. در این حالت ، انجام محاسبه بر حسب متر مطلوب است.   به عنوان مثال ، اگر دیوار ما 4 متر طول ، 0.3 متر ضخامت و 8 متر طول دارد ، پس: 4 * 0.3 * 8 = 9.6 متر مکعب.

بلوک های بتونی هوادهی در ساخت و سازهای خصوصی محبوب هستند. ویژگی های فیزیکی عالی مواد با طیف وسیعی از اندازه ها تکمیل می شود ، به شما امکان می دهد پارامترهای خطی را که برای هر نوع دیوار یا پارتیشن مناسب ترین است انتخاب کنید. اندازه بلوک ها می تواند متفاوت باشد و محاسبات برای هر نوع به طور جداگانه مورد نیاز است .



:: برچسب‌ها: بلوک هبلکس , کارخانه بلوک هبلکس , چسب هبلکس ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: